Pendik escort Kartal escort Maltepe escort porno seks jigolo
X

Dôležitá informácia!

Hľadať Kontakt

DOVOĽUJEME SI VÁS UPOZORNIŤ, ŽE Z DÔVODU PREŤAŽENIA ŠPEDIČNÝCH FIRIEM V AKTUÁLNEJ SITUÁCII DOCHÁDZA AJ K DLHŠIEMU OMEŠKANIU ZVOZU OPROTI PÔVODNÝM TERMÍNOM.

AK BY VÁŠ KÁVOVAR NEBOL VYZDVIHNUTÝ ANI PO NIEKOĽKÝCH DŇOCH, PROSÍM KONTAKTUJTE NÁS, ABY SME VÁŠ ZVOZ URGOVALI.

ĎAKUJEME ZA POCHOPENIE



OBJEDNÁVKA PREPRAVY KÁVOVARU DO SERVISU

Informácia o kávovare
OZNAM

Oznam :
Vážení zákazníci, radi by sme Vás upozornili, že kávovary, ktorých zvozy budú objednané od 5.12.2019, budú opravené po dátume 07.01.2020.

Ďakujeme za porozumenie.
JURA SERVIS

Kontakt a adresa



*Prečítal som si informácie a pokyny pre zaslanie kávovaru do servisu (nižšie) a porozumel som im
Mám záujem o nový kávovar
Mám záujem o zasielanie pravidelných noviniek
Verification Code




INFORMÁCIE A POKYNY PRE ZASIELANIE KÁVOVARU DO SERVISU

Prepravu kávovaru zabezpečí kuriérska spoločnosť. Kávovar bude po oprave doručený na dobierku ( ak sa jedná o pozáručnú opravu), prípadne podľa iných dohodnutých podmienok. Dátum dodania opraveného kávovaru, výšku ceny opravy, Vám oznámime na dole uvedenej e-mailovej adrese alebo telefonicky. Podmienky realizácie opravy alebo prepravy si môžete dohodnúť telefonicky.

Ak sa po oznámení ceny opravy rozhodnete pre vrátenie kávovaru v neopravenom stave bude Vám účtovaných 25,-€ s DPH za zistenie závady.

Aby Váš kávovar dorazil v poriadku do servisu, pred odoslaním ho prosím pripravte podľa nasledovných bodov:

    • odstráňte zvyškovú vodu z nádržky na vodu a výlevky

    • vyberte z nádržky na vodu filter, ak si ho prajete po oprave opäť použiť – a nie je starší ako 2 mesiace, uchovajte ho v chladničke v pohári s vodou. Ak pošlete kávovar aj s filtrom, servis ho automaticky zlikviduje.

    • dôležité je (hlavne v zimných mesiacoch) aby ste odstránili vodu z celého systému – postup nájdete v návode. Ak si neviete poradiť obráťte sa na nás.

    • odstráňte z odpadu kávu a vodu

    • vyprázdnite čo najviac zásobník zrnkovej kávy a následne ho vysajte vysávačom

    • kávovar bezpečne zabaľte (najlepšie do originálnej krabice s výplňou) aby sa cestou nepoškodil

    • v prípade záručnej reklamácie nahrajte scan dokladu o kúpe do online formuláru, alebo priložte jeho kópiu do balenia ku kávovaru

    • pri balení dbajte na to, aby bol kávovar uložený hornou časťou smerom nahor

    • vhodným spôsobom zafixujte rošt na šálky, aby Vám počas dopravy nepoškriabal kávovar.

    • stav Vašej zásielky môžete sledovať priamo na stránkach kuriérskej spoločnosti, po zadaní čísla balíka – TU


Prevádzkovateľ servisu, spoločnosť DECS Consulting, spol. s r.o. nezodpovedá za škody spôsobené nevhodným zabalením kávovaru pri preprave a za škody vzniknuté zamrznutím vody v kávovare.