Pendik escort Kartal escort Maltepe escort porno seks jigolo
X

Dôležitá informácia pre Vás!

Vzhľadom na zákaz vychádzania, bude prevádzka JURA Store dočasne zatvorená do 30.10.2020. Sme tu stále k dispozícii pre vás online, na telefóne a e-mailom.

PREDAJ

  • Produkty JURA – kávovary, príslušenstvo, spotrebný materiál a kávu JURA nakúpite na: www.jurastore.sk
  • Kávu Chicco d´Oro kúpite na e-shope: www.zlatezrno.sk
  • Objednávky vám doručíme domov, nad 60€ je dovoz zdarma.
  • POZOR, služba ZÁSIELKOVŇA môže byť obmedzená a OSOBNÝ ODBER nie je aktuálne možný, používate preto pre doručenie zásielky dočasne LEN KURIÉRA.

V eshope môžete priamo zaplatiť kartou online, kuriérovi môžete tiež platiť kartou, alebo v hotovosti. Vzhľadom na zvýšený nápor na kuriérov, sa môže doručovanie zásielok mierne oneskoriť.

SERVIS kávovarov

Dočasne nie je možný osobný odber kávovaru zo / a do servisu

Servis kávovaru objednajte online na stránke www.jurastore.sk v časti SERVIS - OBJEDNÁVKA ZVOZU. Zvoz a dovoz je zdarma v rámci SR.

Zákazníkov ktorí majú kávovar už v servise budeme kontaktovať a doručíme im kávovar zdarma na zvolenú adresu.

V prípade otázok sa prosím neváhajte na nás obrátiť.

Hľadať Kontakt

POZOR!! - Dôležité informácie o fungovaní počas lockdownu



OBJEDNÁVKA PREPRAVY KÁVOVARU DO SERVISU

Informácia o kávovare
OZNAM

Oznam :
Vážení zákazníci, radi by sme Vás upozornili, že kávovary, ktorých zvozy budú objednané od 5.12.2019, budú opravené po dátume 07.01.2020.

Ďakujeme za porozumenie.
JURA SERVIS

Kontakt a adresa



*Prečítal som si informácie a pokyny pre zaslanie kávovaru do servisu (nižšie) a porozumel som im
Mám záujem o nový kávovar
Mám záujem o zasielanie pravidelných noviniek
Verification Code




INFORMÁCIE A POKYNY PRE ZASIELANIE KÁVOVARU DO SERVISU

Prepravu kávovaru zabezpečí kuriérska spoločnosť. Kávovar bude po oprave doručený na dobierku ( ak sa jedná o pozáručnú opravu), prípadne podľa iných dohodnutých podmienok. Dátum dodania opraveného kávovaru, výšku ceny opravy, Vám oznámime na dole uvedenej e-mailovej adrese alebo telefonicky. Podmienky realizácie opravy alebo prepravy si môžete dohodnúť telefonicky.

Ak sa po oznámení ceny opravy rozhodnete pre vrátenie kávovaru v neopravenom stave bude Vám účtovaných 25,-€ s DPH za zistenie závady.

Aby Váš kávovar dorazil v poriadku do servisu, pred odoslaním ho prosím pripravte podľa nasledovných bodov:

    • odstráňte zvyškovú vodu z nádržky na vodu a výlevky

    • vyberte z nádržky na vodu filter, ak si ho prajete po oprave opäť použiť – a nie je starší ako 2 mesiace, uchovajte ho v chladničke v pohári s vodou. Ak pošlete kávovar aj s filtrom, servis ho automaticky zlikviduje.

    • dôležité je (hlavne v zimných mesiacoch) aby ste odstránili vodu z celého systému – postup nájdete v návode. Ak si neviete poradiť obráťte sa na nás.

    • odstráňte z odpadu kávu a vodu

    • vyprázdnite čo najviac zásobník zrnkovej kávy a následne ho vysajte vysávačom

    • kávovar bezpečne zabaľte (najlepšie do originálnej krabice s výplňou) aby sa cestou nepoškodil

    • v prípade záručnej reklamácie nahrajte scan dokladu o kúpe do online formuláru, alebo priložte jeho kópiu do balenia ku kávovaru

    • pri balení dbajte na to, aby bol kávovar uložený hornou časťou smerom nahor

    • vhodným spôsobom zafixujte rošt na šálky, aby Vám počas dopravy nepoškriabal kávovar.

    • stav Vašej zásielky môžete sledovať priamo na stránkach kuriérskej spoločnosti, po zadaní čísla balíka – TU


Prevádzkovateľ servisu, spoločnosť DECS Consulting, spol. s r.o. nezodpovedá za škody spôsobené nevhodným zabalením kávovaru pri preprave a za škody vzniknuté zamrznutím vody v kávovare.